Alguém sabe como funciona isto?

4.01.2005

Reunificaçom

Hoje 1 de Abril, espertei-me escuitando na rádio do meu despertador que umha comissom de trabalho do Conselho Comarcal do Berzo, está a preparar um informe que será apresentado no plenário desse organismo para a sua aprovaçom, no que aposta pola segragaçom da Comunidade Autónoma de Castela e Leom e a imediata reunificaçom com a Comunidade Autónoma Galega, como resposta aos graves problemas da comarca e ante a completa falta de atençom por parte da Junta de Castela e Leom. A notícia, umha exclussiva, falava de que o informe, ainda confidencial, está a ser elaborado por três membros do Conselho Comarcal, entre eles, presumivelmente, o seu Presidente.
Permanezo atento às rádios, a ver quais som as reacçons que se produzem. Em quanto tenha mais informaçom, colarei-na no blog. Também convem permanecer atentos às possíveis reacçons por parte da Junta de Galiza.

4 Comments:

Blogger xávi said...

Que incrível notícia! Estarias a sonhar ainda?

Mas, mmm... que dia é hoje? ;-)

1:30 da tarde

 
Blogger tangaranho said...

Para a Junta da Galiza seria umha autêntica pataca quente...o que lhe faltava a Fraga!!! Dessa morria de vez!!! E por outra banda, se bem o PP claramente se havia posicionar em contra, parece-me difícil que no PSOE estejam dispostos a tocar os limites herdados da Restauraçom Borbónica. E em qualquer caso, já veriamos se a situaçom do Bérzio melhorava anexionando-se à CAG. No único aspecto onde se calhar a situaçom mudava era no plano lingüístico -cultural, e ainda assim, já vemos como andam as cousas aquí enriba.

2:10 da tarde

 
Blogger Sabela said...

Que grande notícia. Se ainda o velho morresse... xD

6:14 da tarde

 
Blogger ilugris said...

Em fim... por agora vai ser que nom.
Já sabedes que onte foi 1 de Abril, e esta foi a minha pequena contribuiçom à recuperaçom e promoçom dumha das nossas tradiçons: o dia nom que é melhor nom crer nada do que che contem, ou che escrevam.
Mas nunca se sabe. Como demostram os bascos, o revolucionário é construir aquilo que é necessário. E, nesse caso, sim que nom se tratou dumha piada.
Saude.

11:47 da manhã

 

Enviar um comentário

<< Home